از بعد از اقبال یافتن دیدگاه­های اقتصاد بازار آزاد از دهه 1980 صحبت از اهمیت رقابت­پذیری تازگی ندارد. این نکته دیگر بدیهی است که کشورها و بنگاه­ها باید بتوانند در میدان رقابت موثر عمل کنند تا بقا داشته باشند. در اقتصاد بازار این مشتری است که حرف آخر را می­زند. اگر از تمثیلی از ت بهره می­گیریم، هر مشتری با خرید خود گویی یک رای به محصول و شرکت سازنده آن می­دهد و در کشاکش این رای دادن­ ها، پیروز این رقابت آنهایی هستند که بتوانند نظر تعداد کافی­ای از مشتریان را جلب کرده باشند و آرای بیشتری به دست بیاورند.


اخبار صنایع استان مرکزی و ایران

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رسانه یک متولد ماه مهر پارسیان ماینر سیب رایانه قبل تر از بعد آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی فالوئرشاپ | followershop